Trojice herců vstupuje na jeviště vždy bez předem daného scénáře. Průběh představení tak připomíná chůzi po laně, kde hrozí nebezpečí pádu a zároveň, když se vše daří, máte pocit, že se dotýkáte hvězd. Situace, postavy, zápletky, charaktery, písničky i tance, to vše se rodí až na jevišti přímo ve světlech právě vznikajícího představení.
Herci a publikum se najednou v roli scénáristů i režisérů propadají do světa fantazie, do společného tvoření hry. „Milostný Trojúhelník“ tematicky čerpá ze života samotného, ale i z různých snových a intuitivních zážitků, noří se do nekonečného a neuchopitelného světa fantazie. To, co ve všech jimi vytvořených hrách převládá, je humor, smysl pro detail, střih a karikaturu běžných postupů a životních situací. Příběhy, které se takto vynoří z přítomnosti a atmosféry daného okamžiku, ožijí jen pro tento jediný večer a už se nikdy nezopakují. Proběhne drama, několik srdceryvných scén, komických paradoxů, absurdních až snových výjevů a nakonec Vás překvapí, že na jevišti byli jen herci, světla a pár rekvizit...LUKÁŠ PAVLÁSEK se svými blonďatými vlásky přináší slunce svit do společné hry. Jsme napnutí, co vše nového se teď může začít dít. Nový trojúhelník je nová etapa naší vzácné, kreativní, herecké disciplíny (improvizace), ze které se rodí neustále nové a nové příběhy v jádru nezadržitelného proudění právě prožívané přítomnosti.
JOSEF POLÁŠEK - hodný mírumilovný medvídek s moravským přízvukem. Je absolutně nevyzpytatelný, chvíli jenom třeba nonverbálně doplňuje rozjezd představení a pak najednou zcela nečekaně vystřihne takové sólo, že se z toho všichni válí smíchy včetně obou spoluhráčů. Z pomalého medvídka se najednou stane antilopa, která svou bystrostí myšlení předběhne naprosto všechny přítomné.
MARTIN ZBROŽEK snad i díky svému znamení (Blíženec), je Martin schopen rychlých nečekaných střihů, má rád dynamiku a humor založený na paradoxu. Usiluje o lehkost, jemnost a poetičnost, a to hlavně prostřednictvím hudby. Houslemi může vyjádřit to, co slovy jde jen stěží. Vytvoření nové písně přímo na jevišti není výjimkou a ani piáno v takovém případě nezůstává stranou.